Παρά το γεγονός πως η ΑΕΚ αντιμετωπίζει απόψε (22/2 20:00) τον Λεβαδειακό στην άδεια «Αγία Σοφία – Allwyn Arena», αναμένεται δυναμική παρουσία από τον κόσμο της Ένωσης έξω από το γήπεδο.
Τέσσερις ώρες πριν από τον αγώνα, η γιγαντοοθόνη στην οποία θα παρακολουθήσει ο κόσμος το ματς έχει ήδη στηθεί και μέσα στις επόμενες ώρες αναμένται ο χώρος να κατακλειστεί από οπαδούς της ΑΕΚ οι οποίοι θα βρίσκονται στην Νέα Φιλαδέλφεια να υποστηρίξουν την ομάδα με όποιον τρόπο μπορούν παρά την απαγόρευση.
Υπενθυμίζεται πως τόσο από την ΠΑΕ ΑΕΚ, όσο κι από την Original 21 έχει γίνει κάλεσμα προς τον κόσμο καθώς θα γίνει υποδοχή της ομάδας και κανονικά όλα τα events από την Ένωση!


Χαιρόμαστε να διαβάζουμε τα σχόλιά σας!
Όλα τα σχόλια ελέγχονται για λόγους ποιότητας.
Δεν επιτρέπονται προσβλητικά σχόλια, spam ή άσχετο περιεχόμενο.
Ας κρατήσουμε τη συζήτηση ευχάριστη και εποικοδομητική 😊