Ανατριχίλα στη Νέα Φιλαδέλφεια με τον λαό της !

Η Ένωση ετοιμάζεται για το παιχνίδι με τον Ολυμπιακό και φυσικά τη μεγάλη στέψη για το πρωτάθλημα.

Μπορεί η Αγιά Σοφιά-Allwyn Arena να είναι ασφυκτικά γεμάτη, όμως από εκεί ψηλά κοιτάζουν αμέτρητες ψυχές ΑΕΚτζήδων που δεν είναι πλέον κοντά μας.

Με το σύνθημα «Τα κουρέλια τραγουδάνε ακόμα» στη βάση του πετάλου, οι οπαδοί της Ένωση σήκωσαν ένα μεγάλο κορεό με τις φιγούρες του αρχηγού Δημήτρη Χατζηχρήστου και των δολοφονημένων Μιχάλη Κατσούρη και Μάριου Ρουμπή!

Η βραδιά ακόμα δεν ξεκίνησε και η συγκίνηση είναι πολύ έντονη στη Νέα Φιλαδέλφεια.

Δείτε εικόνες:

Ανατριχίλα με το κορεό της Original 21 αφιερωμένο στον Αρχηγό, τον Μάριο και όσους καμαρώνουν την Πρωταθλήτρια ΑΕΚαπό ψηλά (ΦΩΤΟ)