
Απρόκλητο ντου της Αστυνομίας έξω από το γήπεδο της σε οπαδούς!
Λίγη ώρα πριν τη σέντρα του ματς της Ένωσης με τον Ολυμπιακό, υπήρξε ένταση με την Αστυνομία να κάνει χρήση βίας και όχι μόνο!
Συγκεκριμένα, έξω από πέταλο του γηπέδου, άνδρες των ΜΑΤ έκαναν… ντου και χτυπούσαν όποιον βρίσκουν μπροστά τους, ενώ έγινε και χρήση χημικών.
Πηγή: enwsi.gr

Χαιρόμαστε να διαβάζουμε τα σχόλιά σας!
Όλα τα σχόλια ελέγχονται για λόγους ποιότητας.
Δεν επιτρέπονται προσβλητικά σχόλια, spam ή άσχετο περιεχόμενο.
Ας κρατήσουμε τη συζήτηση ευχάριστη και εποικοδομητική 😊