
Η ΑΕΚ ζει ιστορικές στιγμές και κινείται σε ρυθμούς φιέστας από το μεσημέρι της Κυριακής.
Ο κόσμος έχει δώσει ηχηρό παρών και έχει στήσει το δικό του πάρτι στη Νέα Φιλαδέλφεια, πριν το ματς με τον Ολυμπιακό.
Η ΑΕΚ μοιράζει χιλιάδες σημαιάκια στις θύρες, όπου κατά την είσοδο των οπαδών, όλοι θα πάρουν από ένα.
Το σημαιάκι αναφέρει το “ΥΠΟΜΟΝΗ-ΕΠΙΜΟΝΗ-ΠΙΣΤΗ-ΠΑΘΟΣ”, μότο της Ένωσης για τη φετινή σεζόν που σφραγίστηκε με την κατάκτηση του πρωταθλήματος.

Πηγή: enwsi.gr

Χαιρόμαστε να διαβάζουμε τα σχόλιά σας!
Όλα τα σχόλια ελέγχονται για λόγους ποιότητας.
Δεν επιτρέπονται προσβλητικά σχόλια, spam ή άσχετο περιεχόμενο.
Ας κρατήσουμε τη συζήτηση ευχάριστη και εποικοδομητική 😊