Η ΑΕΚ ζει ιστορικές στιγμές και κινείται σε ρυθμούς φιέστας από το μεσημέρι της Κυριακής.

Ο κόσμος έχει δώσει ηχηρό παρών και έχει στήσει το δικό του πάρτι στη Νέα Φιλαδέλφεια, πριν το ματς με τον Ολυμπιακό.

Η ΑΕΚ μοιράζει χιλιάδες σημαιάκια στις θύρες, όπου κατά την είσοδο των οπαδών, όλοι θα πάρουν από ένα.

Το σημαιάκι αναφέρει το “ΥΠΟΜΟΝΗ-ΕΠΙΜΟΝΗ-ΠΙΣΤΗ-ΠΑΘΟΣ”, μότο της Ένωσης για τη φετινή σεζόν που σφραγίστηκε με την κατάκτηση του πρωταθλήματος.

Αυτά είναι τα χιλιάδες σημαιάκια που μοίρασε η ΠΑΕ ΑΕΚ στον κόσμο (ΦΩΤΟ) Αυτά είναι τα χιλιάδες σημαιάκια που μοίρασε η ΠΑΕ ΑΕΚ στον κόσμο (ΦΩΤΟ)