Η ΑΕΚ μετά τη νίκη επί του Άρη στη SUNEL Arena και θέλει να τελειώσει την σειρά στη Θεσσαλονίκη την Κυριακή. Ο Ντράγκαν Σάκοτα παραχώρησε δηλώσεις ενόψει της αναμέτρησης τονίζοντας πως ο Άρης είναι πολύ καλύτερη ομάδα τώρα σε σχέση με τους πρώτους μήνες.
Αναλυτικά όσα δήλωσε:
«Όπως είπαμε και πριν από το πρώτο ματς των playoffs, στόχος μας είναι να παίξουμε όσο καλύτερα μπορούμε, για να διεκδικήσουμε στo Πρωτάθλημα ό,τι μας αναλογεί. Ο Άρης είναι μία σκληρή ομάδα. Αποδείχθηκε στο πρώτο ματς, στο γήπεδό μας, ότι προερχόταν από πολλές προπονήσεις, είχε περισσότερο χρόνο, και ήταν πανέτοιμος και πνευματικά και αγωνιστικά. Έτσι ή αλλιώς, οι μεταξύ μας αναμετρήσεις πάντα έχουν μία ιδιαιτερότητα, με χαρακτηριστικό στοιχείο τη δύναμη. Προφανές είναι, ότι ο Άρης είναι πολύ καλύτερη ομάδα τώρα, σε σχέση με την ομάδα των πρώτων μηνών. Ελπίζω να γίνει ακόμη ένα όμορφο ματς».
The post Σακοτα: «Να παίξουμε όσο καλύτερα μπορούμε, για να διεκδικήσουμε στο πρωτάθλημα ό,τι μας αναλογεί» appeared first on www.ertsports.gr.

Χαιρόμαστε να διαβάζουμε τα σχόλιά σας!
Όλα τα σχόλια ελέγχονται για λόγους ποιότητας.
Δεν επιτρέπονται προσβλητικά σχόλια, spam ή άσχετο περιεχόμενο.
Ας κρατήσουμε τη συζήτηση ευχάριστη και εποικοδομητική 😊