Η ΑΕΚ με τη νίκη της με 2-1 επί του Παναθηναϊκού κατέκτησε και μαθηματικά το πρωτάθλημα Ελλάδας, δύο αγωνιστικές πριν από την λήξη του. Οι “κιτρινόμαυροι” έχουν να δώσουν ακόμα δύο παιχνίδια με τον ΠΑΟΚ εκτός και τον Ολυμπιακό εντός έδρας στην φιέστα του πρωταθλήματος και θέλουν να διατηρήσουν το σερί θετικών αποτελεσμάτων που τρέχουν από τον Οκτώβριο στο πρωτάθλημα.
Στο πλαίσιο αυτό η αποστολή της “Ένωσης” αναχώρησε πριν από λίγη ώρα από το “Ελ. Βενιζέλος” με προορισμό την Θεσσαλονίκη με χαμόγελα, μετά την κατάκτηση του πρωταθλήματος.
Δείτε φωτογραφίες από την αναχώρηση της ΑΕΚ:




The post Πέταξε για Θεσσαλονίκη η ΑΕΚ (pictures) appeared first on www.ertsports.gr.

Χαιρόμαστε να διαβάζουμε τα σχόλιά σας!
Όλα τα σχόλια ελέγχονται για λόγους ποιότητας.
Δεν επιτρέπονται προσβλητικά σχόλια, spam ή άσχετο περιεχόμενο.
Ας κρατήσουμε τη συζήτηση ευχάριστη και εποικοδομητική 😊