
Η ΑΕΚ αντιμετωπίζει σε λίγη ώρα (17/05, 17:30, ERT2 Σπορ) τον Άρη στο «Αλεξάνδρειο» για το Game 2 των playoffs της Stoiximan GBL. Η Ένωση που έκανε στη SUNEL Arena το 1-0 θέλει να πάρει το «διπλό» που θα της δώσει την πρόκριση στα ημιτελικά του πρωταθλήματος.
Εάν δεν τα καταφέρει σήμερα (17/05) τότε η ομάδα του Σάκοτα, θα υποδεχθεί ξανά τους «κίτρινους» στο κλειστό των Άνω Λιοσίων την επόμενη Δευτέρα (25/05, 19:00) στο τρίτο και τελευταίο ματς της σειράς.
Λίγο πριν την αναχώρηση της ΑΕΚ για το Αλεξάνδρειο προέκυψε πρόβλημα της τελευταίας στιγμής, καθώς ο θα βρίσκεται εκτός 12άδας. Ο διεθνής γκαρντ ταλαιπωρείται από ίωση και έτσι δεν θα αγωνιστεί στο σημερινό ματς.
Αναλυτικά η αποστολή της Ένωσης: Γκρέι, Σκορδίλης, Μπράουν, Φλιώνης, Φίζελ, Λεκαβίτσιους, Αρσενόπολυος, Πετσάρσκι, Νάναλι, Μπάρτλεϊ, Χαραλαμπόπουλος.
Πηγή: enwsi.gr

Χαιρόμαστε να διαβάζουμε τα σχόλιά σας!
Όλα τα σχόλια ελέγχονται για λόγους ποιότητας.
Δεν επιτρέπονται προσβλητικά σχόλια, spam ή άσχετο περιεχόμενο.
Ας κρατήσουμε τη συζήτηση ευχάριστη και εποικοδομητική 😊