
Πριν λίγες ημέρες μάθαμε όλοι το μοιραίο, πως έφυγε από τη ζωή ο οπαδός της ΑΕΚ, Παναγιώτης.
Ο «ψηλός», όπως τον αποκαλούσαν οι φίλοι του, δεν είναι πλέον μαζί μας. Αλλά θα βλέπει την αγαπημένη του ΑΕΚάρα, ψηλά απ’ τον ουρανό… Σήμερα, στη κηδεία του Παναγιώτη ήταν όλοι, ενώ έστειλαν από ένα στεφάνι για να τιμήσουν τη μνήμη του…
Παναγιώτη, καλό ταξίδι…

photo credits: intime
Πηγή: enwsi.gr

Χαιρόμαστε να διαβάζουμε τα σχόλιά σας!
Όλα τα σχόλια ελέγχονται για λόγους ποιότητας.
Δεν επιτρέπονται προσβλητικά σχόλια, spam ή άσχετο περιεχόμενο.
Ας κρατήσουμε τη συζήτηση ευχάριστη και εποικοδομητική 😊