Ο Μάκης Αγγελόπουλος μιλάει αυτή την ώρα στην Cosmote TV και στην εκπομπή Pick n’ Roll.

Ο διοικητικός ηγέτης της ΑΕΚ μίλησε για το 2020 όταν η Ένωση ήταν κοντά και είχε πιθανότητες να κατακτήσει το πρωτάθλημα. Μάλιστα προχώρησε και σε μία αποκάλυψη.

Αναλυτικά όσα είπε:

«Δεν αμφιβάλει κανείς ότι εάν συνεχιζόταν το πρωτάθλημα του 20’ θα το παίρναμε εμείς, μου το είπαν και από τον Παναθηναϊκό. Ο Ολυμπιακός ήταν Α2, οι Άρης και ΠΑΟΚ παραλίγο να πέσουν. Οπότε βάλαμε πλάτη για το καλό του μπάσκετ».