Ο Μάκης Αγγελόπουλος μίλησε για όλα και έδωσε απαντήσεις για κάθε «καυτό» θέμα γύρω από την ΑΕΚ και την καθημερινότητα της.

Ο ισχυρός άνδρας της Ένωσης αναφέρθηκε στην επένδυση που έχει κάνει και φτάνει στα 25 εκατ. ευρώ, ενώ περιέγραψε την κατάσταση γύρω από το ευρωπαϊκό μπάσκετ.

Αναλυτικά όσα ανέφερε στην Cosmote TV:

«Ομάδες σαν την ΑΕΚ που βρίσκονται από την άλλη πλευρά του αθέμιτου ανταγωνισμού πρέπει να πληρώνουν περισσότερα. Σύμφωνα με στοιχεία του ΕΣΑΚΕ η ΑΕΚ έχανε περισσότερα απ’ όλες τις ομάδες του πρωταθλήματος μαζί. Το ρήμα πληρώνω το έχουμε εμπεδώσει για τα καλά».

Για το τι σημαίνει η ΑΕΚ για εκείνον: «Η ΑΕΚ έχει μπει για τα καλά στο πετσί μας, στη ζωή μας. Έχει κυλήσει πολύ νερό στ’ αυλάκι. Πολλή δουλειά, πολλές επενδύσεις εκατομμυρίων. Έχουμε επενδύσει ένα ποσό κοντά στα 25 εκατ. ευρώ.

Παραμένει βαρέλι χωρίς τρύπα το μπάσκετ για τις ομάδες εκτός Ευρωλίγκας. Ο Παναθηναϊκούς έχει κάνει εξαιρετική δουλειά, έχει γίνει κερδοφόρος, ο Ολυμπιακός υπολείπεται λίγο, χρειάζεται κάποιες οικονομικές ανάσες αλλά είναι κοντά στο break even. Έχουμε ένα οικοσύστημα Ευρωλίγκας που δημιουργεί συνθήκες αθέμιτου ανταγωνισμού. Κλειστή λίγκα. Η Ευρωλίγκα δεν έχει κανένα ενδιαφέρον για τα εθνικά πρωταθλήματα. Είχαμε μια πολύ μεγάλη πρόταση από το Eurocup με τα μισά λεφτά του μπάτζετ. Το σκεφτήκαμε και εκεί μου κατέστησαν σαφές πως το τηλεοπτικό συμβόλαιο δεν έχει να κάνει με εμάς, αλλά με Ολυμπιακό-Παναθηναϊκό και πάλι δεν θα παίρναμε έσοδα. Πρέπει το 87-88% των εσόδων να πηγαίνει στους μετόχους. Έχουμε μια εταιρεία που ενδιαφέρεται για τους μετόχους. Γιατί να πάω σε αυτό το τραπέζι να μας δίνουν ψίχουλα. Υπάρχει άνιση μεταχείριση στην Ελλάδα, αλλά και στην Ευρώπη».