
Το ταξίδι του πρωταθληματικού τροπαίου της AEKάρας συνεχίζεται και σήμερα το απόγευμα η κούπα βρέθηκε στη Λευκάδα.
Εκεί βρέθηκαν αρκετοί φίλοι της Ένωσης και τραγούδησαν συνθήματα για την ομαδάρα του Μάρκο Νίκολιτς, άναψαν καπνογόνα και φωτογραφήθηκαν με το κύπελλο.
Δείτε τις εικόνες:

photo credits: intime
Πηγή: enwsi.gr

Χαιρόμαστε να διαβάζουμε τα σχόλιά σας!
Όλα τα σχόλια ελέγχονται για λόγους ποιότητας.
Δεν επιτρέπονται προσβλητικά σχόλια, spam ή άσχετο περιεχόμενο.
Ας κρατήσουμε τη συζήτηση ευχάριστη και εποικοδομητική 😊