Στην πλατφόρμα του Γιάννη Αλαφούζου κατέληξαν τα δικαιώματα της Stoiximan GBL για τα επόμενα τρία χρόνια, μετά από μια γερή παρτίδα… σκάκι που παίχτηκε τις τελευταίες ημέρες ανάμεσα στην πλευρά του ιδιοκτήτη του ΣΚΑΙ και σε αυτή της ΕΡΤ.

Θυμίζουμε πως η συμφωνία της δημόσιας τηλεόρασης με τον ΕΣΑΚΕ ολοκληρώθηκε και από την Αγία Παρασκευή αρχικά δεν εκδήλωσαν ενδιαφέρον για τη συνέχισή της. Έτσι, η πλευρά του Γιάννη Αλαφούζου κατέθεσε πρόταση που έφτανε τα 6,2 εκατομμύρια για τον πρώτο χρόνο, εκ των οποίων τα 3,2 θα πήγαιναν στον Ολυμπιακό και τον Παναθηναϊκό.

Η ΕΡΤ άλλαξε στάση, κατέθεσε νέα βελτιωμένη πρόταση, όμως σε αυτή απάντησε με ρελανς το κανάλι του Φαλήρου, καθώς έφτασε στο σημείο να δώσει 24 εκατομμύρια για deal τριών ετών. Κοινώς δηλαδή, 8 εκατομμύρια για κάθε αγωνιστική περίοδο.

Έτσι, οι αγώνες της κορυφαίας ελληνικής λίγκας μπάσκετ, μετά και την σημερινή απόφαση του ΔΣ του ΕΣΑΚΕ,  θα μεταδίδονται ζωντανά από την πλατφόρμα του Γιάννη Αλαφούζου μέχρι το 2029.