
Ο Μάκης Αγγελόπουλος μιλάει αυτή την ώρα στην Cosmote TV και στην εκπομπή Pick n’ Roll.
Ο διοικητικός ηγέτης της ΑΕΚ μίλησε για το 2020 όταν η Ένωση ήταν κοντά και είχε πιθανότητες να κατακτήσει το πρωτάθλημα. Μάλιστα προχώρησε και σε μία αποκάλυψη.
Αναλυτικά όσα δήλωσε:
«Δημιουργείται ένα νέο οικοσύστημα, το οποίο δίνει πρόσβαση σε ποσοστό 25% σε όλους. Στην Euroleague δεν μπορεί να παίξει η ΑΕΚ γιατί είναι μια κλειστή λίγκα, δεν έχει νόημα να συμμετάσχει η ΑΕΚ.
Το νέο μπασκετικό οικοσύστημα λέει ο 12 ομάδες και 4 εξτρά θέσεις είτε μέσα από το BCL είτε μέσα από τα πρωταθλήματα. Αυτό σημαίνει ότι ενισχύει τα πρωταθλήματα. Δεν υπάρχει άνιση μεταχείριση, κάτι που συμβαίνει στην Euroleague. Sto 25% θα έρθινυο και άλλες ομάδες (18). Έτσι θα δυναμώσουν τα πρωταθλήματα.
Δείτε τι γίνεται στο ελληνικό μπάσκετ. Αυτό το κλειστό σύστημα βοήθησε το μπάσκετ, που πάνε οι επενδύσεις, τα ταλέντα, η Εθνική τι κάνει. Στο ποδόσφαιρο υπάρχει το πιο πετυχημένο μοντέλο. Από τα 52 εκατ. η αγορά στην Ευρώπη, το μπάσκετ παρότι είναι το 47%. Από τα 52 εκατ. Το μπάσκετ το έχει κάτω από το μισό της εκατό.
Δεν είναι τυχαίο ότι έχουμε καταφέρει να κεφαλειο0ποοιήσουμε το μπάσκετ, είναι αποτυχία όλων μας. Εάν σε όποιο άλλο πρωτάθλημα κάποιος κερδίσει κερδίζει και το δικαίωμα, στο μπάσκετ υπάρχει “κόφτης”. Ο Ζαν Μονέ είχε πει ότι όταν έχεις να λύσεις ένα πρόβλημα από το Α στο Β πρέπει να βρεις το σημείο Γ. Αυτό έκανε με την Αγγλία και τη Γερμανία. Θα μπορούσε έτσι και το ΝΒΑ να είναι το σημείο Γ που θα μπορέσει να δώσει μέση λύση».
photo credits: intime
Πηγή: enwsi.gr

Χαιρόμαστε να διαβάζουμε τα σχόλιά σας!
Όλα τα σχόλια ελέγχονται για λόγους ποιότητας.
Δεν επιτρέπονται προσβλητικά σχόλια, spam ή άσχετο περιεχόμενο.
Ας κρατήσουμε τη συζήτηση ευχάριστη και εποικοδομητική 😊