
Ο Μάκης Αγγελόπουλος μιλάει αυτή την ώρα στην Cosmote TV και στην εκπομπή Pick n’ Roll.
Ο διοικητικός ηγέτης της ΑΕΚ μίλησε για το 2020 όταν η Ένωση ήταν κοντά και είχε πιθανότητες να κατακτήσει το πρωτάθλημα. Μάλιστα προχώρησε και σε μία αποκάλυψη.
Αναλυτικά όσα δήλωσε:
«Υπάρχει μια προσέγγιση με τον Ολυμπιακό, δεν υπάρχει συμφωνία, κάναμε μια πρώτη συζήτηση να δούμε πόσο θα μείνουν χωρίς γήπεδο, τι θα γίνει με εμπορική συμφωνία.
Έχω πει ότι εμείς θέλουμε να βλέπουμε την πίτα να μοιράζεται, παρότι χάσαμε το πρωτάθλημα το 20’ βάλαμε πλάτη για να σώσουμε το πρωτάθλημα. Αφήσαμε χρήματα στο τραπέζι για να διεκδικήσουμε το καλύτερο.
Ακόμα και όταν ένας κορυφαίος χορηγός πήγε να επενδύσει στο ποδόσφαιρο, είπα να επενδύσει σε άλλες ομάδες».
photo credits: intime
Πηγή: enwsi.gr

Χαιρόμαστε να διαβάζουμε τα σχόλιά σας!
Όλα τα σχόλια ελέγχονται για λόγους ποιότητας.
Δεν επιτρέπονται προσβλητικά σχόλια, spam ή άσχετο περιεχόμενο.
Ας κρατήσουμε τη συζήτηση ευχάριστη και εποικοδομητική 😊